Black Friday! KOD ZA POPUST: BF10

Česta pitanja

Može li se pametni sat upariti s mojim telefonom?

  • Pametni sat može se upariti sa svim mobilnim telefonima sa sustavom Android i iOS (Apple iPhone)
  • Za uparivanje pametnog sata s mobilnim telefonom slijedite upute koje se nalaze u pakiranju
  • Uvijek je potrebno uključiti Bluetooth na telefonu te preuzeti i instalirati aplikaciju za pametni sat

Je li moguće upućivati pozive s pametnog sata?

  • Da, odabrani modeli omogućuju pozive izravno s pametnog sata putem Bluetootha. Ima li odabrani pametni sat ovu funkciju, možete saznati izravno u opisu na stranici proizvoda
  • Svi pametni satovi upozoravaju vas na dolazne pozive, prikazuju poruke i obavijesti

Koje funkcije imaju pametni satovi?

  • Pregled svih funkcija možete pronaći u detaljnom opisu proizvoda dolje u odlomku Parametri nakon klika na Prikaži više


Jesu li pametni satovi vodootporni?

  • Naši uređaji imaju stupanj zaštite IP67 - stoga su samo vodootporni. Pametni sat se može uroniti na dubinu od 1 metra
    do 30 minuta. Uređaji s ovom navlakom nisu prikladni za plivanje, tuširanje, pranje ruku itd. - više u odjeljku s uputama.

Koliko traje baterija i kako pravilno napuniti uređaj?

  • Što se tiče trajanja baterije, uvijek ovisi o tome kako koristite sat. U slučaju aktivnog cjelodnevnog korištenja i ako su
    uključene sve obavijesti, sat se može isprazniti i za jedan dan. Uređaj može trajati 4-7 dana s jednim punjenjem normalne
    upotrebe, do 20 dana u stanju mirovanja.
  • Uzmite u obzir i način punjenja, uređaj je potrebno puniti maksimalno 2 sata s originalnim kabelom za punjenje i 5V adapterom. Rukovanje koje nije navedeno u priručniku uređaja dovodi do smanjenja vijeka trajanja i trajnosti baterije.

Tko proizvodi marku ARMODD?

  • Marka ARMODD dio je društva SMARTOMAT s.r.o. osnovana 2016. godine
  • Brinemo o svim fazama proizvodnog ciklusa: od prve ideje do pažljivog namještanja pojedinačnih funkcija i dizajna do marketinga, prodaje te servisa unutar jamstva i nakon njegovog isteka
  • Proizvode prodajemo prvenstveno putem naše vlastite e-trgovine tako da svojim kupcima možemo ponuditi vrlo atraktivne cijene

Koliko traje jamstvo za pametni sat?

  • Dajemo puno dvogodišnje jamstvo za ARMODD pametne satove
  • Osiguravamo servis unutar jamstva i nakon njegovog isteka u našem servisnom centru
  • U slučaju reklamacije, proizvod možete poslati na našu adresu u Hrvatskoj
  • Korisničku podršku možete potražiti i na našoj hrvatskoj stranici info@armodd.hr 

Jesu li pametni satovi na hrvatskom?

  • Odabrani ARMODD pametni satovi imaju izbornike i mobilne aplikacije potpuno na hrvatskom jeziku. Neki pametni satovi nude samo engleski i druge svjetske jezike
  • Informacije o jeziku pametnog sata i mobilne aplikacije uvijek su navedene u opisu konkretnog proizvoda

Koliko brzo ćete dostaviti narudžbu?

  • Ako naručite do 12:00 h, narudžbu šaljemo navedeni radni dan
  • Standardni rok dostave su tri radna dana, ovisno o odabranom prijevozniku

Gdje mogu preuzeti upute?

  • Upute za pametni sat možete preuzeti u odlomku Upute

Na zaslonu sata postoji mjehurić i nakon uklanjanja transportne folije

  • Također preporučujemo uklanjanje druge pokrovne folije koja štiti zaslon tijekom proizvodnje
  • Zaslon je u redu nakon uklanjanja folije koja štiti zaslon tijekom proizvodnje
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz